Afgelopen zaterdag - Reisverslag uit Goes, Nederland van Kim Kooman - WaarBenJij.nu Afgelopen zaterdag - Reisverslag uit Goes, Nederland van Kim Kooman - WaarBenJij.nu

Afgelopen zaterdag

Blijf op de hoogte en volg Kim

17 Februari 2014 | Nederland, Goes

Afgelopen zaterdag was het dan zover het afscheidsfeest in de kantine. Ik ging er met 2 gevoelens naar toe. Ik heb ontzettend zin in Bali maar nu is het afscheid ook echt voor 4 maanden. Het feest was zeker geslaagd en was ook super blij dat iedereen er was. 's avonds nog een gezellig dansje in Midcity en Toro gedaan. Zondag netjes de kantine schoongemaakt en mijn laatste dingen in de tas gedaan. Vandaag is het dan zover om straks richting Schiphol te gaan. Daar staan mama, Anouk, Anne en Victor nog te wachten om afscheid te nemen. En dan stap ik met papa het vliegtuig in op naar het avontuur. De spanningen gaan nu toch wel beetje komen. En ook of ik alles wel bij heb. Ik ga nu nog even lekker chillen en mijn koffers in de auto doen. En dan straks toch echt naar Schiphol rijden.
Ik wens iedereen hier een leuke 4 maanden en maak er een feestje van.

Tot mijn volgende verslag die zal uit Maleisië zijn.

Doei doei allemaal.

  • 17 Februari 2014 - 14:38

    Wilma:

    Het was zeker een leuk feestje zaterdag!!!
    Leuk ook om je vader weer eens te zien, was lang geleden.

    Spannend dat je straks, over een paar uurtjes, in het vliegtuig stapt om je grote wens te laten uitkomen.
    We hebben hier in Amsterdam nog even zitten dubben of we je gaan uitzwaaien op Schiphol.
    Dat doen we toch maar niet. We hebben je al uitgebreid gedag gezegd. En straks wil je waarschijnlijk zo snel mogelijk het vliegtuig in.....
    Ik hoop dat je een goede vlucht hebt, dat je daar een mooie tijd gaat hebben.
    Ga vooral heel erg veel genieten.

    Dikke zoen en knuffel
    Wilma

  • 17 Februari 2014 - 17:36

    Karin,Wil, Nikki En Niels:

    Een goeie reis,veel plezier en pas op jezelf!!! Ja ja feestje was zeker geslaagd. Groetjes van ons xxxx

  • 17 Februari 2014 - 23:10

    Victor Bernadet Anouk:

    Lieve kim

    Het feest van afgelopen zaterdag was super leuk en gezellig, soort reunie, zeker gezellig en leuk om iedereen bij elkaar te zien, wij hebben genoten

    Vandaag naar schiphol, om je uit te zwaaien.Met zijn vieren waren we aan het wachten ( anne anouk victor en ik) we waren er veel te vroeg natuurlijk. Maar goed, kopje koffie en eten bij de burger king was ook prima. Gelukkig waren er ook nog winkels op schiphol, die we allemaal hebben gehad. Eindelijk kwam je er aan met je papa. Even nog wat drinken en daarna naar de gate. Het gevoel was gek, was net of je even op vakantie ging en volgende week weer terug kwam. Gek om je zo weg te zien gaan, nog even onze bekende roep gedaan en daar ging je met je papa. Onderweg naar huis was ik al aan het uit rekenen, hoe lang het nog zal duren voor dat je terug kwam. De laatste nachten voordat je weg ging waren zeer slecht voor mijn nacht rust, eigenlijk de laatste maand al.

    Zal heel erg wennen zijn, maar wij wensen je een geweldige tijd, een tijd waar je met veel plezier naar terug kan kijken.
    Ook al zullen we blij zijn, je bent net weg, snel iets van je te horen. We zijn wel erg blij, voor ons gevoel dan, dat je papa mee gaat. Slapen we net wat beter.

    Kim maak er het beste van, voor ons ben je een kanjer dat je dit doet. Als je terug kom eten we een indische rijst tafel.

    Heel veel kussen van ons, dag meissie

  • 18 Februari 2014 - 10:40

    Opa Cor & Oma Elonka:

    Hoi Kim
    Ook wij zo als zo vele vonden het geweldig om afgelopen zaterdag iedereen te zien, het was een geslaagd afscheidsfeest voor een ieder.
    Het is voor ons een fijn gevoel dat je vader bij je is op deze grote (vakantie) reis.
    Mama belde net dat je al in Kuala Lumpur bent geland (geniet nu maar)
    We hebben het elk moment over onze stoere KIM.
    Heelveel kusjes van ons en als je terug bent gaan we naar de BIOS
    OPA COR & OMA ELONKA

  • 18 Februari 2014 - 11:45

    Bernadet:

    Dag meissie

    Je belde vannochtend op, je bent in het eerste land aangekomen, kuala lumpur. Wat is dat gek om te horen. Ga nu pas beseffen dat je 4 maanden weg ben. Het tel gesprek was kort, en krachtig. Mijn emoties liepen te hoog op en heb opgehangen.

    Ben maar begonnen aan de rijstwafels die je hier achterliet, doe ik toch een beetje mee. IK weet het zeker dit wordt een vervelende dag, ben blij dat ik straks moet werken, wat afleiding.

    En wat ben ik blij dat je papa daar nog bij je is, goed gevoel

    Kim het ga je goed, geniet van de dagen in kuala lumpur, geniet van het samen zijn met papa

    Je wist het al maar ben zo trots op je,

    Dag meissie hou van je en dikke kus



  • 19 Februari 2014 - 17:23

    Valentina, Vicky, Sammy En Claus:

    Hey Kim,

    We wensen je daar een geweldige tijd. Maak er wat van. We houden je reisverslagen wel bij.

    Groetjes van ons xx

  • 24 Februari 2014 - 18:50

    Victor, Bernadet En Anouk Namens Kim:

    De eerste verslagen van Kim volgden elkaar dagelijks. Zij heeft ons laten weten dat de internet verbinding in het tehuis in Pohsanten minimaal is. Ze wisselen een stickje uit om via de telefoon verbinding te hebben. Kim gaat proberen één maal in de week een verslag te schrijven. Zij laat ons weten het erg naar haar zin te hebben, dat het wennen was en dat ze zenuwachtig was de reis naar het tehuis toe. Het is erg warm en ze is heel hartelijk ontvangen. Communiceren doet ze voornamelijk in het Engels. Zij heeft gisteren een crematie bijgewoond. Kim in traditionele kleding. Zij gaat ook proberen foto's op deze blog te plaatsen. Kim vind het lezen van jullie reacties heel leuk dus blijf ze plaatsen aub.
    gr, Victor Bernadet, Anouk en Kim (op afstand)

  • 25 Februari 2014 - 18:17

    Wilma:

    En ik kreeg vanmiddag zo maar even een zoen uit Pohsanten via de app.
    Dat was wel ff leuk.
    Waren heel even tegelijk on line.
    Leuk.
    Zoen terug Kim en veel plezier.
    Ben wel benieuwd naar de foto's in traditionele kleding ....... ; )))))

  • 02 April 2014 - 22:42

    Bep Vermue:

    Hallo Kim. Bedankt voor je sms. Ik schrijf je liever op deze manier. Dat is wat uitgebreider. Ik ben blij, dat je het zo naar je zin hebt.En...wat gaat de tijd toch vlug.Hier gaat alles zijn oude gangetje met het oude mens! Het is de laatste tijd mooi weer. Ik moest niet naar middelburg, want Stijn ging naar een schaaktournooi van de school waar Albert schaakles geeft in Souburg, de school waar ik les heb gegeven. Je bent nu een collega! Lerares in engels en Maleis.Ik moet je nu dan ook gelukkig nieuwjaar wensen natuurlijk. nou, bij deze!Nou Kim, dat was het weer voor nu. Liefs Bep.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 957
Totaal aantal bezoekers 19713

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Juli 2019

Stage Suriname

17 Februari 2014 - 12 Juni 2014

Stage op Bali

Landen bezocht: