Dinsdag 18 februari Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kim Kooman - WaarBenJij.nu Dinsdag 18 februari Maleisië - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kim Kooman - WaarBenJij.nu

Dinsdag 18 februari Maleisië

Blijf op de hoogte en volg Kim

18 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi Allemaal,

Na een vlucht van 11 uur ben ik dan aangekomen in Kuala Lumpur.
Eerst mijn koffers naar het appartement gebracht. En even mijn timberlands gewisseld voor mijn slippers. Want die heb je hier wel nodig met 34 graden. Even rustig wat gedronken en bij gekomen van de vlucht die erg lang duurde. Vanavond lekker saté gegeten. Ze hebben hier vrij pittige saté saus. Maar het was wel erg lekker. Straks naar de 10 kilometer schaatsen kijken. Wat ik hier gewoon live kan volgen via de televisie. En niet te laat slapen omdat helemaal kapot ben. Normaal slaap ik in het vliegtuig. Nu zat er een klein kindje achter mij die niet echt kon slapen dus daar ging mijn slaap.
Ik vond het erg leuk om de reacties te lezen op mijn vorige verslag. Ik bedank iedereen voor de reacties en lieve berichtjes. Helaas kan ik nog niet op mijn telefoon maar vanaf donderdag zal daar hoop ik verandering in komen. Want dan ga ik een sim-kaart halen in Bali.
Dit was het voor vandaag. De 10 kilometer gaat beginnen dus ik ga maar eens kijken. Met een Engelse commentator. Dus die zoemt helaas niet in op het Nederlands publiek maar dat is dan maar eenmaal zo.

Succes iedereen deze week met school en die vakantie hebben geniet er van.
Dikke kus van mij uit Kuala Lumpur.

  • 18 Februari 2014 - 19:07

    Rinske De Visser:

    Hoi Kim, leuk om je op deze manier te volgen. Ben benieuwd naar je verhalen. Geniet er van. Rinske

  • 18 Februari 2014 - 19:27

    Judith:

    He goed om te lezen dat alles OK is gegaan Rust lekker uit vd vlucht
    Heerlijk op slippertjes lopen Geniet Zoen En...wat een leuke profiel foto ;-)

  • 18 Februari 2014 - 22:08

    Victor:

    Zeker wel een aparte ervaring, schaatsen kijken met 34 graden? geniet van Kuala Lumpur, ik pas wel op het thuisfront.x

  • 18 Februari 2014 - 22:36

    Ingrid:

    Zo, het eerste stukje heb je gehad! Veel plezier in Kuala Lumpur, even acclimatiseren! Dan naar Bali, daar is het ook leuk hoor!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 293
Totaal aantal bezoekers 19687

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Juli 2019

Stage Suriname

17 Februari 2014 - 12 Juni 2014

Stage op Bali

Landen bezocht: