Woensdag 19-02-2014 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kim Kooman - WaarBenJij.nu Woensdag 19-02-2014 - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Kim Kooman - WaarBenJij.nu

Woensdag 19-02-2014

Blijf op de hoogte en volg Kim

19 Februari 2014 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hoi allemaal,

Vandaag lekker uitgeslapen tot 12 uur. Want vannacht niet heel erg lekker geslapen. Het is hier 's nachts ook nog erg warm. Waardoor ik niet goed kon slapen. Na dat ik had gedoucht lekker Indisch wezen eten. Het was erg lekker. Rijst met een kippenborst. De meeste mensen aten met hun handen. Maar ik had toch liever met een lepel en een vork. Messen kennen ze hier namelijk niet. Daarna terug naar het appartement gegaan. En even lekker op mijn e reader een boekje gelezen. Rond 17.00 uur ( dus 10 uur in de ochtend in Nederland) naar een groot winkelcentrum geweest. Gelijk een nieuw hoesje voor mijn telefoon gekocht want dat scheelt een hoop met Nederland. Door het winkelcentrum gelopen en uiteindelijk lekker bij Friday een hamburger met frietjes gegeten. Nu kan het nog haha. Voor de rest is het erg warm hier en ook wel even wennen dat het zo druk op straat is.
Wat ik gister vergeten in mijn blog ben te zetten is dat in de supermarkt hier gewoon voor gekookte frietjes tegen kwam haha.
Straks mijn koffer opnieuw inpakken en dan morgen om half 1 in de middag naar Bali door vliegen. Waar vanaf vrijdag het grote avontuur toch echt gaat beginnen. Ik word vrijdag ochtend om 8 uur opgehaald en dan gaan we richting Pohsanten. Ben toch wel erg benieuwd nu. En word nu ook wel beetje zenuwachtig omdat niet echt weet wat ik moet verwachten te komende 4 maanden.
Dit was het weer voor vandaag.

Groetjes en dikke kus van mij.

  • 19 Februari 2014 - 14:10

    Victor:

    Goed bezig Kim, leuk om te lezen al die verslagen. Ik ben benieuwd hoe Pohsanten gaat bevallen, maar jou kennende ga jij het daar wel redden. Jij past je makkelijk aan dus zenuwen is nergens voor nodig. Voor ons ben je een kanjer maar dat wist je al. Geniet, doe veel ervaringen op en neem veel verhalen en indrukken mee naar huis. Hou ons op de hoogte. x

  • 19 Februari 2014 - 20:56

    Bep:

    Je verslag gelezen. Al een hele ervaring. Je komt er wel.Ik hoop dat het allemaal meevalt, maar dat zal wel en je past je wel aan, dat kun je wel. Victor is hier en heeft me geleerd hoe het moet met de computer, want ik vind het leuk om te lezen.Ik wens je veel succes. Kus. Bep.

  • 20 Februari 2014 - 13:44

    Bernadet:

    Lieve kim

    Net een appje gehad dat je aangekomen was op bali, foto erbij, echt zeer luxe. Geniet er nog maar even van, begreep dat morgen aan je laatste stukje reis gaat beginnnen. Om 8 uur vertrek je met de taxi richting eindbestemming.

    Wat ben ik benieuwd hoe je het gaat vinden en hoe de aankomst daar is, echt reuze benieuwd

    Nu kan je nog even nederlands praten met je vader maar vanaf morgen zal dat anders zijn

    Ik wens je een goede taxi rit en heel veel plezier daar

    je moettie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 319
Totaal aantal bezoekers 19693

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Juli 2019

Stage Suriname

17 Februari 2014 - 12 Juni 2014

Stage op Bali

Landen bezocht: