Mijn laatste avond - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Kim Kooman - WaarBenJij.nu Mijn laatste avond - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Kim Kooman - WaarBenJij.nu

Mijn laatste avond

Blijf op de hoogte en volg Kim

11 Juni 2014 | Indonesië, Kuta

Hoi Allemaal,

Het is dan zover. Vandaag was mijn laatste dag om dingen te bezoeken in Bali. In Ubud wezen kijken om te kijken hoe het daar was. Ik vond het eigenlijk wel tegen vallen. Maar heb er wel van genoten. Al mijn kapotte of verwassen kleren maar weg gegooid. Schelt weer een stukje bagage. Morgen dan nog voor de laatste souvenirs kijken. En gaat de terug vlucht naar ons kikkerlandje weer.

Mijn 4 maanden hier zijn voor bij gevlogen als ik er op terug kijk. Ik weet namelijk nog goed hoe ik mama, Victor, Anne en Anouk stond uit de zwaaien op Schiphol. En dat ik met papa door de douane ging en het avontuur begon. Het was zwaar om toen gedag te zeggen. Maar eigenlijk heb ik hier geen 1 dag heimwee gehad. In het huis had ik de kinderen waar ik de liefde van kreeg. En ze eigenlijk een soort familie voor mij waren. Hier in Kuta had ik het wel even moeilijker. Omdat ik ineens helemaal alleen was. Eigenlijk stiekem ook heel erg van genoten en veel mensen leren kennen.

Ik weet ook zeker als ik straks weer terug in Nederland ben, dat ik Bali ontzettend ga missen. Alles is hier heel relaxed en het komt allemaal wel goed. In Nederland kennen wij dit niet echt. Dus word even anders.

In ieder geval wil ik nog iedereen een keer bedanken voor het lezen van mijn blog. En alle lieve en leuke reacties. Morgen nog een dagje op straat kijken en voor de laatste keer Balinees eten. Even kijken of natuurlijk nog een massage kan scoren. En dan om kwart voor 5 in de avond richting het vliegveld. Om half 9 gaat mijn vlucht dan.

Dikke kus en tot over 2 dagen iedereen.

  • 11 Juni 2014 - 15:38

    Rinske:

    Hoi Kim, wat fijn dat je zo hebt genoten van je Balinese avontuur. Volgens mij heb je echt wat betekend voorde kinderen daar en zij ook voor jou. Deze ervaring neemt niemand je meer af. Je mag trits op jezelf zijn. Goeie terugreis en tot gauw. Xxxx

  • 12 Juni 2014 - 00:19

    Bep Vermue.:

    Dit was dus je laatste bericht uit Bali. Fijn, dat je zo genoten heb. Ik zal je verslagen missen. Ze waren leuk geschreven.Ik zal blij zijn om je weer te zien vrijdag.Ik wens je goede reis en ook nog een leuke laatste dag in Bali. Daag. Dikke kus. Bep.

  • 12 Juni 2014 - 22:16

    Gerda:

    Goeie reis Kim!

  • 13 Juni 2014 - 22:52

    W:

    En toen was je vanochtend (vroeg....) ineens weer op Schiphol, waar wij stonden met vlag en oranje slingers.
    Fijn en leuk je gezien te hebben en een deel van je verhalen te hebben gehoord.

    Vanmiddag op het werk voelde ik me even alsof ik tig uur in het vliegtuig had gezeten. Was ook best vroeg opstaan.
    Ben benieuwd hoe het met jou omschakelen gaat.

    Ik zit hier te typen terwijl de rest van Nederland voor de buis de wedstrijd Spanje Nederland zit te kijken.
    Aan het geschreeuw om me heen te horen gaat het goed.

    Nou dag Kim, voorlopig geen spannende en leuke stage verhalen meer.
    Moet ik toch maar voetbal gaan kijken ; ))

    Zoen Wilma

  • 15 Juni 2014 - 09:26

    Ferdinand En Cora:

    Hoi Kim, welkom thuis! Al een beetje uitgerust? En alweer een beetje gewend aan de Hollandse kost? Je kunt terugkijken op een mooie ervaring en nu... Genieten van alle feesten en van de vakantie. Goed dat je weer terug bent. Groetjes, Cora en Ferdinand

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 1610
Totaal aantal bezoekers 19690

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Juli 2019

Stage Suriname

17 Februari 2014 - 12 Juni 2014

Stage op Bali

Landen bezocht: