Donderdag 20-2-2014 eerste dag in Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Kim Kooman - WaarBenJij.nu Donderdag 20-2-2014 eerste dag in Bali - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Kim Kooman - WaarBenJij.nu

Donderdag 20-2-2014 eerste dag in Bali

Blijf op de hoogte en volg Kim

20 Februari 2014 | Indonesië, Denpasar

Hoi iedereen,

Vannacht 2 uurtjes geslapen. En ik moest er vroeg uit om richting het vliegveld van Kuala Lumpur te gaan. En mijn koffer opnieuw in te pakken. Gelukkig kon ik in het vliegtuig nog 3 uur slapen. Een rondje over Bali gevlogen om uit eindelijk veilig te landen in Bali. Netjes gewacht bij de douane waar het vrij druk was. En uit eindelijk met de taxi naar het resort gegaan waar ik voor 1 nachtje verblijf. Bali is wel anders dan Maleisië. Het weer in Bali is minder vochtig maar toch 37 graden vandaag. Na het inchecken mijn koffers op de kamer gebracht en een Indonesisch simkaartje gekocht. Dus vanaf morgen ben ik te bereiken op een ander nummer. Terug in het hotel wat gedronken aan de poolbar en toch maar even snel omgekleed om even te zwemmen. Wat was dat water zacht en een heerlijke temperatuur. Het was ondertussen 6 uur en tijd om even te douchen en daarna een hapje te gaan eten. Lekker aan het strand. Erg mooi uitzicht alleen was het al vrij donker. Als het in Bali donker word is het ook echt donker haha.
Nu nog even van de wifi genieten en dan morgenochtend naar het echte avontuur. Word om 8 uur 's morgens opgehaald. En naar het kindertehuis gereden. Wat nog ongeveer 4 uur rijden is. Dit was het voor vandaag weer.
Morgen is de echte dag dan ga ik naar mijn onderkomen voor de komende 4 maanden. Ben erg benieuwd hoe het daar zal zijn.

Ik wens iedereen weer veel lees plezier. En zie de reacties weer tegemoet komen.

Liefs van mij

  • 20 Februari 2014 - 14:13

    Naomi:

    Klinkt goed Kim!
    Heel veel plezier en succes morgen.
    Ik denk aan je!
    xxxxxx naomi

  • 20 Februari 2014 - 15:04

    Karin:

    Heee Kim,wat leuk om die verslagjes te lezen. Hoop echt dat je er straks ook nog tijd voor hebt. Maar zal vast drukker gaan worden als je stage begint. Vind de reactie van Vic ook zo lief!! Temperatuurtje is lekker bij jou zeg! Hier regent het steeds... Nou meid succes verder en en ik verheug me al op je volgende verhaaltje. Dikke kus en de groetjes van de rest.xxx

  • 20 Februari 2014 - 15:57

    Sharon Nardulli:

    hey kim wat leuk zeg om jou te volgen zo!

  • 20 Februari 2014 - 17:18

    Sharon :

    Haaii kim,
    leuk om te lezen wat je van dag tot dag aan het doen bent
    Heel veel succes met je stage en tot over 4 maanden
    xxx sharon

  • 20 Februari 2014 - 17:31

    Wilma:

    Ha die Kim,

    Leuk om je verhaaltjes te lezen.
    En grappig dat je in het zelfde huis in Kuala Lumpur hebt geslapen als Jud en ik, alweer 13 jaar geleden. Benieuwd of je ook hagedisjes in de keuken bent tegen gekomen ; ))) Je zal nog wel meer 'vreemde' diertjes tegen komen......
    Maar nu op Bali. Ben erg benieuwd hoe het is, en waar je terecht gaat komen.
    Ik kijk uit naar je volgende verslagje.

    Veel plezier.
    Zoen uit Waterland

  • 21 Februari 2014 - 20:05

    Anouk:

    Lieve kim,

    Hoe is het bij jou? Zoals je al gehoord hebt is het met mij wat minder. Je kent de onhandigheid van je zusje wel he :). Lig nog steeds op de bank met mijn beschadigde enkelband. Ben heel erg benieuwd hoe het bij jou is en hoe het daar allemaal gaat. Ik mis je al wel hoor, tijd lijkt langzaam te gaan maar is misschien ook even wennen.

    Ik hoop snel weer wat van je te zien en ben nu al hartstikke trots op je!
    heel veel plezier, succes en vergeet vooral niet te genieten.

    Dikke kus van je zusje

  • 24 Februari 2014 - 18:51

    Victor Bernadet En Anouk:

    De eerste verslagen van Kim volgden elkaar dagelijks. Zij heeft ons laten weten dat de internet verbinding in het tehuis in Pohsanten minimaal is. Ze wisselen een stickje uit om via de telefoon verbinding te hebben. Kim gaat proberen één maal in de week een verslag te schrijven. Zij laat ons weten het erg naar haar zin te hebben, dat het wennen was en dat ze zenuwachtig was de reis naar het tehuis toe. Het is erg warm en ze is heel hartelijk ontvangen. Communiceren doet ze voornamelijk in het Engels. Zij heeft gisteren een crematie bijgewoond. Kim in traditionele kleding. Zij gaat ook proberen foto's op deze blog te plaatsen. Kim vind het lezen van jullie reacties heel leuk dus blijf ze plaatsen aub.
    gr, Victor Bernadet, Anouk en Kim (op afstand)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 08 Jan. 2014
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 19714

Voorgaande reizen:

18 September 2018 - 31 Juli 2019

Stage Suriname

17 Februari 2014 - 12 Juni 2014

Stage op Bali

Landen bezocht: